Min viktnedgång

Genväg till

31 mars 2009

Ozzy och Nikita!


Min Vovve var TRÖTT igår när han kom hem =)

Varit hos min lillasyster i 4 dagar ju, och där är 2 småttingar plus katter och vovve så han har nog inte fått många minuters sömn , lite skillnad mot när han är hemma då kan han sova hela dagen om han vill =) Ostört ..



Här har vi Kuss galna vovve som har dille och sitta uppe på bordet och spana ut genom fönstret hihi, var ju bara tvungen och ta kort på henne nu idag på morgonen.

Söta Nikita =) poserar på köksbordet hahaha.


Japp nu har jag fixat lite till med bloggen :O , vill fixa några grejor till men har ej kommit på hur var o när typ.
Väntar just nu på att mannen min ska vakna till liv så vi kan göra middag jag är HUNGRIG!!
Sen efter maten ska jag gå in till kuss och hjälpa henne med hennes blogg :D

Skulle mest in här och skriva för att lägga in fotona på vovvarna =)
så säger godkväll och kram från
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar