Min viktnedgång

Genväg till

27 mars 2009

Shoppingrundan!

Hej på er!

Ja idag blev det som planerat :D En båttur till danmark med bilen , sen körde vi till snekkersten tror jag det heter, iallafall till köpcentrat utanför helsingör, Var inne en sväng på Kvickly och sen vinboden. Blev handlat en Whisky till Niclas, ost,salami,öl och en påse chips. Sen på båten hem köpte vi lite godis .


Här ser ni utsikten från båten när vi lämna hamnen i helsingborg =)
Och ännu en när vi är på väg ut ur hamnen =)

Här nere ser ni Kuss och Johnny och lite grann på Niclas :D

Och här har vi männen i våra liv (mitt och Tess liv då alltså hihi)

Ett foto på mig och mannen min ... (hemskt värre.. hur ser jag ut egentligen haha)
Tess och Johnny i bilen nere på bildäck =)

Blev en trevlig biltur , trots att det börja hagla som sjutton när vi kom till Danmark , men de förflytta sig nog vidare över till Sverige sen, för när vi kom hit igen så hagla det här. Blev inom Macdonalds och käka lite middag , sen körde vi till PC City och kolla mini pc , och jag titta runt lite på allt möjligt, Kuss gick till babyland och handla lite till Natalia=)
När vi kom till Åstorp körde vi till Lidl och handla hem dricka,sen hämta vi Natalia och sen hem.
Fick huvudvärk efter halva dagen , mindre kul men som tur var så vad den inte så illa så man inte stod ut. Men tog piller när jag kom hem. Så nu är det borta , bara lite trött.
Kanske ska in till Kuss och Johnny i kväll en runda, grabbarna ska väl dricka lite Öl , vet inte om Kuss oxå ska dricka Öl. Men jag gör nog inte det, är inte glad för öl. :P
Nu ska jag fortsätta chatta med kuss på msn =)
Hoppas ni haft en trevlig fredag och passar på att önska er alla en riktigt trevlig helg!!
kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar