Min viktnedgång

Genväg till

4 mars 2009

Ingen Träning!

Hej hopp !

Ja idag blev de tyvärr ingen träning då pengarna inte kom in på kontot i rätt tid... så blir nya tag i morron =) Systeryster kom hit iallafall och var helt slut när hon kom innanför dörren hihi cykla ju hit från bjuv.. Tog henne knappt 30min så det var ju inte så farligt lång tid. Hon kommer igen i morgon så vi kan gå ner på gymmet o svettas ihop hahaha..

Var iväg en sväng med kuss oxå ner på netto hade ozzy med mig så stod utanför med honom medans Tess o Lillis gick in och handla. Stod två hundar till utanför Netto så jag hade sysselsättning,Han var inte så glad min pojke utan de skulle skällas och morras från o till. Efter en stund försvann den ena hunden och kvar satt en söt schäferblandras Tös! Men det fick jag inte in i huvudet på min hund trots mycke tjat haha. Inte nog med det så skulle brevbäraren komma körandes förbi för och lämna post på netto. VrålSkäll igen.. "gillar inte brevbäraren" min pojke.
Ännu en stund senare kom ägaren till den andra vovven ut ,tittade lite bort mot mig och Ozzy och plötsligt går han emot oss. Tänkte bara "det här kan gå illa men eftersom de var en tös så borde de gå bra" Blev rejäla utskällningar från båda hundarna men efter en stunds skällande och fått nosa lite på varandras nosar så kom dom nog på båda att dom var av vars ett kön. Och då ville såklart min "kåtbock" till hund lukta tösen i baken men se de ville hon inte. Så hon skällde ut han och han börja pipa och gjorde allt för att försöka komma åt baken . Men lyckades inte . När dom sen ska gå så börjar Ozzy yla. Har han aldrig gjort förr men han trodde nog han skulle få till de med henne hahaha. Sen gick vi oxå hemåt och Lillis höll ozzy o dom sprang o busa o hoppa o hade sig ett tag . Sen blev de standard blosset utanför Kuss hihi.

Nu har Lillis åkt hem och min gubbe kommit hem från jobbet och jag tvättar för fullt ska snart ner där igen och slänga in ny omgång tvätt . Sen ska jag ut och gå en sväng med Ozzy så jag får lite motion idag eftersom de ej blev nån träning.

Har en del och fixa med på datorn oxå så har sysselsättning :D

Kanske blir det en kvällsblogg oxå vem vet ? :D

kraamizzar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar