Min viktnedgång

Genväg till

10 mars 2009

FilmKväll/Natt med Kuss!

Godmorron godmorron!

Ja det blev en sen kväll igår oxå hihi. Jag och kuss bestämde oss för och titta på film vid typ halv elva igår kväll. Hennes dotter ville inte somna förräns då hihi. Så Kuss kom in hit och vi satt och kolla lite på datorn först sen slog vi igång filmerna. Den första var inte så bra och lite överdriven så vi hoppa över den. Sen kolla vi på "the baby´s room" den var faktiskt helt ok. Hoppa till några gånger hihi . Sen efter vi sett den prata vi lite och sen kolla vi på sanningens ögonblick på webtv. var ju en kille från åstorp som var med där . Så klockan blev närmare halv tre innan de var slut . O då följde jag kuss hem eller ja ut i porten haha . Sen rätt in o la mig brevid min älskade man.
Vakna för en liten stund sen.. ska upp o träna sen oxå så ska bara piggna till och få ätit lite frukost. Funderar på om jag ska ta med Ozzy o om jag kan sätta han nånstans utanför gymmet så länge men vet inte säkert än får se vad de blir för väder oxå regnar de så vill ja ju inte att han ska sitta ute den tiden jag är iväg.

Vad tycker ni om min blogg?? har fixat o donat lite eftersom allt mitt gamla försvann igår . Men kommer med all säkerhet fortsätta fixa me den senare idag hihi..

Ha en underbar tisdag mina vänner!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar