Min viktnedgång

Genväg till

31 mars 2009

Presenten!!

God eftermiddag!

Sitter här med en macka i min hand, lite "mellanmål" , har precis fixat med en present som ska skickas iväg idag förhoppningsvis =) bättre sent än aldrig heter de ju..

Så jag har nog tillbringat ett par timmar med och fixa med det , ska ta en sväng med dammsugaren snart oxå , renbädda sängen ska oxå fixas, eller så tar jag det i morgon bitti.

Tvättningen gick bara bra idag.. men blev inte riktigt klara så vi kör en sväng till i morgon bitti =) Så blir säng i tid ikväll och upp före tuppen igen imorgon.

Medans vi vänta på tvätten så städa vi undan lite här hemma, kuss hjälpte mig med lite dammtorkning hihi och jag tog disken och lite dammtorkning jag oxå.

Annars har man inte fått gjort så mycket mer ännu. Ska nog köra och handla sen när mannen kommer hem , behöver lite sallad o dylikt till middagen idag, hemgjorda hamburgare =) eller ente hamburgarna förvisso :P

Nehe nu ska jag äta upp min macka och sen sätta lite fart hörs säkert framåt kvällen igen

kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar