Min viktnedgång

Genväg till

24 mars 2009

Fotografering = Sysselsättning =)

God Kväll!
Ja sen sist jag skrev har vi ätit middag , Tacos som planerat , kollade på Patrik 1.5 tyckte den var sådär bra. Men missa lite för jag satt och prata här på msn en stund hehe.
Sen har man bara tatt det lugnt , varit nere på netto en sväng till idag nu ikväll med kuss, hon skulle handla lite gott, när vi gick därifrån ringde min telefon.. misstänkte de var Niclas och mycke riktigt.. han var godissugen så fick vända gå in på netto en gång till hihi.
Nu sitter jag här och bloggar och pratar med kuss på msn.
Niclas har gått och lagt sig redan och tittar på jönssonligan och alla som känner mig vet att jag håller mig undan om ja kan för och slippa titta på jönssonligan.. är lite smått trött på de hahaha.
Så jag ska väl se om jag ska kolla på nån film eller serie en stund. Eller blir det väl sitta här vid datorn och kolla runt.
Satt innan jag gick till netto och fotografera lite allt möjligt här hemma.. hihi blev några kort på Ozzy o nåt kort på gubben som satt vid datan hihi. Plus ett på standard programmet på teven så fort min älskling kommit hem, fattar inte hur det är möjligt, känns som det kvittar om han kommer hem 16 , 18 eller 20 så nog fan så är det simpsons på nån kanal hihi.


THE SIMPSONS :D


Mannen Min =) inget fingerpekande denna gången :P

Ozzy tog soffan när husse satte sig vid datan =)

Njuter riktigt :D
Så nu har man lagt ut lite nya foton för denna dagen =)
Ibland har man inget för sig och då roar kameran en stund..
I morron ska man åka iväg med systeryster till karlshamn och hälsa på mamma , skulle åka in till city och gå och titta lite i affärer och fika tillsammans. Innan dess skulle syrran inom EKO stormarknad som ligger längs vägen till mamma .. så det ska bli en helkul dag med systeryster och mamma. Var ett tag sen man umgicks på detta viset =) Så i morron ska jag använda min kamera flitigt =) blir till att ladda telefonen innan man beger sig iväg.
Så vet inte riktigt när jag är hemma i morron men blir nån gång framåt kvällen förmodar jag, så skriver jag ingen blogg imorron förmiddag så kommer den i morgonkväll.
Så Ozzy får vara själv hemma från 12 tills husse kommer hem . Och förhoppningsvis är han inte hemma senare än idag . Med andra ord runt 17tiden.
Får hoppas han inte skäller så mycket men tror inte det . Han brukar ju inte göra det , men man börjar ju undra eftersom man fått klagomål eller om det bara är en ursäkt för att han skällt när vi busat med honom . Nån känslig jävel som bor här eller nåt. Men dom ska inte säga nåt för hon ovanför för ju liv kl 2 på nätterna senast inatt.
Blev längre blogg än jag trodde :D men man kommer på saker ibland och då bara flyter de på med skrivandet.
Önskar er alla en riktigt trevlig kväll och morgondag!
kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar