Min viktnedgång

Genväg till

4 mars 2009

" Vara en svans på min storasyster"

Godmorron Godmorron!

Inte en jäkel som bloggat idag så jag är först ut bland mina vänner :P
(Om man bortser från Anna som bloggat några minuter efter tolv i natt hihi)

Som sagt igår var man och Träna med kuss sen städa jag här hemma och när gubben min kom hem så vila han och jag gick ut en runda med ozzy sen prata ja lite med kuss och sen in o duscha o fixa till mig lite. På kvällen ble de umgås me gubben o fixa middag blev Korv o stuvade makaroner gott gott hihi..
Sen satt jag och fixa lite med datan innan det var dags för kvällsrundan med Ozzy ,Kuss o Nikita hängde oxå med en sväng. När jag kom hem så pratade mannen min med sin svägerska alltså min lillasyster hihi.. Hon hade ringt min mobil men ja hade inte den med mig ut. Så sen fortsatte jag prata med henne och vi snacka lite om allt möjligt. Berätta för henne om min träning osv . Hon ville OXÅ träna ..få bort "de slappa" efter barnen..så hon skulle fundera på de och kanske hänga med mig o träna :D Många som vill träna med mig nu men som jag sagt innan och säger det igen "först till kvarn" och självklart kan ju fler hänga på om de vill ju fler desto roligare hihi.. Men iallafall vi la på efter o snackat i ca 1 timme. 20minuter senare får jag ett sms om hon kan låna 300kr av oss .. mitt svar blev vad ska du göra me dom då? . Hennes svar blev då " ha ha vara en svans på min storasyster" hahaha lät lite roligt faktiskt.. Hon ringde upp igen och vi prata en stund till .. sa att hon skulle härma mig vad jag än gjorde hahahaha.. därför hon skulle va en "svans" hon e lite koko i huvudet ibland. Självklart skoja hon bara men hon mena på träningen.. hihi ..
Så hon kommer väl hit om ett tag ska nog cykla hit så hon får sin uppvärmning redan då ju.. Hon bor ju i Bjuv så e väl ca8km hit eller nåt.

Vakna med huvudvärk men känns som om den försvunnit igen nu tack o lov. Känns även som man ska åka på nån förkylning eller nåt .. får hoppas inte ..

Så dagen blir väl att lillis kommer hit sen beger vi oss ner till gymmet ,ska inom banken först och efter träningen blir hem hit igen och fika eller nåt sånt sen i eftermiddag ska jag tvätta . Så dagen är fullspäckad .

Ställde mig på vågen idag oxå och det har hänt lite grann .. Bättre än inget iallafall..

nu ska jag fortsätta kika runt på nätet..

Hörs senare puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar