Min viktnedgång

Genväg till

23 mars 2009

Huvudvärk

Ja nu sitter man har framför dataskärmen igen .. har fått huvudvärk som strilar lite smått ner i nacken.. :( men tror att jag har mig själv och skylla för huvudvärken denna gången, för jag åt ingeting förräns vid 16,30 ca... Plus att jag varit i full gång hela eftermiddagen,plus sover för lite och är vaken för länge.

Så har precis stoppat i mig 2 ibumetin får hoppas de tar bort huvudvärken.. måste säga att den känns mest i nacken :O känns som nacken är tung eller hur ja ska förklara..

Men men tabletter och middag om nån timme borde göra susen.

Ikväll vet jag inte vad som händer , blir väl nån film till maten och sen sängen eller kollar jag på nån film i storarummet,sitter vid datorn kanske.

Har lite och pyssla med oxå fortfarande .. har jag inget och göra så ordnar jag ju det. Hade tänkt få flyttat på massa dvdfilmer och placera dom i en dvdbox i stället , och sortera och flytta runder sen behöver jag skriva om filmlistan efter jag gjort de andra färdigt. Kan säga att det tar sin lilla tid. Funderar starkt på om jag ska skriva det på datorn istället och sen skriva ut. Men jag tycker ju om min "snobbenfilmbok" ... får fundera på hur jag ska göra.

Nu väntar jag på att mannen i huset ska vakna så vi kan ordna middag.

Nu gapar kuss på msn hihi

kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar