Min viktnedgång

Genväg till

23 mars 2009

Möblerat o Städat!

Ja nu har man varit flitig i ett par timmar, började med att jag promenera upp i byn med Ozzy,Tess och Natalia runt 12tiden sen gick vi ner om Netto och handla lite middagsmat m.m. När jag kom in börja fundera på om jag skulle möblera, Slog näven i bordet :P och börja möblera så smått. Blev ganska bra om jag får säga min mening. Men visst har lite funderingar men det är inget jag kan göra helt själv så det får bli längre fram i tiden.


Här nedan ser ni hur de såg ut innan.. ( glömde ta kort innan jag börja så fick ta ett gammalt kort från i julas.. datan stod inte där utan den står på andra sidan nu .. som ni ser på de nya korten under julkortet)


Så här blev de !! (se nedan)


Tyckte det blev helt ok! =)


Sen när jag var klar med storarummet ,fortsatte jag städa resten av hemmet, så nu är all disk borta,dammsugning avklarat, bäddat sängen,vikt in rentvätten. Så nu är man nöjd med hemmet! Men snart har man ny disk igen eftersom man måste laga middag :P
När jag precis hade ställt undan dammsugaren och gått och ställt mig för och röka hör jag nycklen i dörren :O Det var Niclas som kom hem från jobbet , 15,40 var han hemma.. snacka om timing att jag hann klart med städningen hihi.
Så det blir spagetti och köttfärssås idag till middag gott gott!
Ikväll blir det väl bara slappa och njuta av att man varit duktig idag hihi. Man kan om man vill =)
Nej nu ska jag snacka lite med mannen min om han vill haha..
kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar