Min viktnedgång

Genväg till

18 mars 2009

Ännu en upptagen dag :D

Godmorron!

Igår kväll gick jag in till kuss en sväng ,satt och spela lite på vetgirig.nu , kul och se om man kan så mycke eller lite som man tror ju . :D

Gick hem vid halv två,kolla 2 avsnitt på One Tree Hill,sen stängde jag av då var klockan 03.17 :O vakna i morse vid halv åtta av att ozzy skällde lite pga av att vi fick hyresavierna. Nya hyreshöjningar igen denna gången blev 123kr/månaden. Så nu ligger hyran på 4112kr + 150kr för trädgården+21 kr för tele2 =4283kr/mån innan hade vi 4160kr/mån så är väl inte så farligt men ändå för en ynka tvåa.
Men somna om igen och steg upp vid halv tio.

Ska snart hoppa in duschen,sen ska jag plocka undan lite efter gårdagen , innan man får gäster=)

så kommer inte sitta här vid datan eller vara anträffbar förrän senare i eftermiddag antagligen. Tittar kanske förbi då o då nu när jag är själv , men inte säkert hinner kanske inte.

Så hoppas ni får en bra dag i de fina vädret som verkar va på god väg. Lider med alla som har allergier , både kuss och Niclas börjar redan känna av sina allergier. =(

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar