Min viktnedgång

Genväg till

28 mars 2009

Födelsedagsbarn och Dop!

God morgon!
Idag är det full rulle igen =)

Men först och främst säger jag ett STOOORT GRATTIS på din DAG idag Gizmo (Vibbe) , Idag blir du 35år eller var det 25år?? :D

Hoppas du får en underbar dag med din familj =)

Paket kommer med posten nån dag nästa vecka :D

Kraaamizzar din Mizmo !!


Fina kort på min galna vän Gizmo (Vibbe) hihi
Sen är det ju Dopdagen för lilla Fannie idag oxå!
Känns som det var igår man var med inne på förlossningen när lilla Fannie kom ut i vår värld =)
Tiden bara rusar och man märker på barnen att dom börjar bli stora, och då fattar man att man själv börjar bli gammal haha.
Så denna lilla tösen ska jag bli Gudmor till i eftermiddag, får hoppas på en glad liten tjej hela eftermiddagen =)


Här är hon nästan nyfödd , det är dagen hon föddes! 23/9-08

Här har hon växt till sig lite smått hihi
så det blir en ca 7 kg liten tjej jag ska bära på idag =)
Så har fullt upp måste in och tvätta håret , låta de torka, sen i med färgen ,sen skölja ur det och sen fixa till sig.
Så vad jag gör här det kan man undra men måste ju blogga lite idag iallafall!
Så önskar er alla en riktigt trevlig helg!
Ikväll ska man umgås med kuss o talis eller mest kuss för talis sover nog då , våra gubbar ska ju köra till stockholm =) med lastbil . Så jag ska sova hos kuss inatt =)
skriver mer senare ikväll om jag hinner , har ingen aning om när jag hemma igen
Kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar