Min viktnedgång

Genväg till

13 mars 2009

Blir så jävla Trött!

Jahapp då vart de fredagen den 13 igen.. Ingen träning idag hehe , blir ut och promenera med vovven och fixa och dona här hemma.

Igår kväll kom kuss in hit så kolla vi på film hihi har haft filmkväll 3 dagar denna veckan =) 2 filmer varje gång . Igår blev det en thriller "While she was out" och en Skräckthriller "Babysitter Wanted" båda var bra tycker jag.
Lyckades även skrämma min kära kuss ett par gånger hihi,men hon är lättskrämd så det är inte så svårt hihi.

Idag vakna man av att grannen ovanför skrek som en idiot ...och sen banka eller sparka skithårt på sin ytterdörr eller nåt eka rätt bra iallafall. Min stackars ozzy blir ju meganervös när hon håller på och han darrar och springer fram och tillbaks . Vet inte vad jag ska göra och tycker så synd om honom. Han gick ut där ute nu när jag ställde mig och röka blev av med han efter en stund och gick ut och titta då hade han lagt sig nere på plattorna i trädgården. Han har ju stuckit sin väg 2 ggr tidigare när han varit ute och hon börjat gapa. Som tur är gapa hon inte nu . Men blir så jävla trött på att hon ska hålla på. Hon kan inte va frisk alltså. Jag hoppas vi får den andra lägenheten och att det inte hörs lika tydligt in där. Annars vet jag inte vad man ska göra. Får väl ringa och klaga än en gång . Men är ju skitsvårt och förklara hur hon håller på.

Jag skulle sova länge idag va min plan .. men gick upp lite efter 10 som vanligt hihi

nej nu får jag se om jag inte ringer söderåsen om där nu är öppet för pallar inte ha de så här.. suck..

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar