Min viktnedgång

Genväg till

13 mars 2009

Nu får man inte busa med hunden !

Kan lugnt säga att det är min otursdag idag.. suck... först ska grannen ovanför hålla på me sitt gapande o skrikande.. sen när posten kommer ja då ska man få klagomål som inte känns rätt grrr.. blir så jävla frustrerad o lessen o irriterad m.m.

"Störning mot grannar - Det har från andra hyresgäster framförts klagomål mot att er hund står och skäller och ylar samt att ni inte plockar upp efter den när ni rastar den.
vi ber er att ta hänsyn till era grannar och plocka upp efter din hund.

Vi vill påminna om de hyresföreskrifter som är förknippade med hyresrätten av vilka framgår att hänsyn skall tagas till andra boende.

Vi utgår ifrån att vi ej får in fler klagomål av denna arten i fortsättningen.
åstorp den 12 mars 2009."

Va då står och skäller och ylar :O Ja han skäller och ylar när vi busar med honom, men det är kanske förbjudet att busa med sin hund... och han skäller kanske i max en halv minut. och ylar max 10sek eller nåt.. och det händer väldigt sällan .. han skäller även när posten kommer men då snackar vi oxå typ 3-5skall sen är han tyst eller morrar .
Jag går hemma hela dagarna förutom när jag är iväg o tränar el handlar och de rör sig om max 1 timme hemifrån. MITT PÅ DAGEN!!! varken tidig morgon eller sen kväll.

Plockar upp efter han gör jag alltid när jag är ute och rastar han..

med andra ord är det så klart granntanten brevid som klagat ,trots att jag plockat upp hundbajset ifrån MIN trädgård då hon bad mig .

Har skickat mail till söderåsen och klagat på mitt klagomål för det är fan inte rätt .Här går andra hundägare med sina hundar utanför vårt hus och här ligger minst 5 högar med skit som dom inte behagar plocka upp efter sin hund.. osså ska vi som gör de få skiten för de ??? är det rätt??????????????????

Fy fan vad jag blir förbannad.

Nej ska försöka hitta ett hus man kan hyra nånstans.

Vill bort ifrån detta ställe där man bara får skit fast man inte gjort nåt fel.

Andra kan gapa o skrika mitt på dagen utan att få tillsägelse o folk kan spela musik högt utan att nån klagar.. men för att jag busar med min hund så ska jag få klagomål och för att han kanske bajsat i trädgården en el två gånger efter jag städa så ska ja få skit för de.

va fan ska man betala för sin trädgård för???

nä pallar inte skriva mer om detta nu blir bara mer o mer tosig.

ha en trevlig fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar