Min viktnedgång

Genväg till

1 mars 2009

Söndagsblaskan!

har fortfarande inte ätit nåt godis el nåt onyttigt bara druckit lite cocacola igår kväll hihi sen hållt mig till mina frukter o halva måltider haha.. men jag är impad över mig själv.. gubben min sitter ju vräker i sig godis o annat haha medans ja tar en frukt.. =) men som tur är så har jag ju inget jättegottisbehov.. så jag bryr mig inte om han äter godis eller chips o dylikt. Är nog tur att jag inte har de sockerbehovet som somliga har.. visst kan man bli sugen på nåt gott men jag hittar oftast nåt annat hihi är mer att ja vill ha nåt gott o tugga på .. vindruvor e favoriten nu e ju gott o äta hihi.. har även börjat äta några knäckemackor som mellanmål med philidelphia ost gott gott.. men kan säga att de märks på magen att man äter nyttigheter den är lite körig från o till hahha..

ikväll blir de mumsig middag en god sallad och inbakt köttfärs me bacon. Längtar redan haha har aldrig längtat så mycke efter middag som jag gör nu sen jag börja äta mer ofta o mindre måltider .

I morron är det dags för gymmet igen :D Måste säga att de känns som jag smittar av mig på andra för det är många som vill börja träna eller som börjat träna lite hemma osv. Men kul att man kan va smittosam på ett bra sätt ibland hihi ..

Annars idag har vi varit en runda ute på Familia skulle mest inom Apoteket och köpa hem värktabletter . Jag gick ju aldrig till Apoteket här i byn igår utan gick en annan runda. O självklart fick jag skallebank på kvällen. Typiskt .. men de löste sig de oxå.
Var även en sväng inom mannen mins jobb o tvätta bilen . Så nu e den tjusigt ren igen hihi.. va förvisso inte så skitig innan heller.
Sen blev de en tur inom oj o handla hem till middagen och lite påfyllnad på frukten =)

När vi kom hem o precis stängt av bilen så ringde kuss o undra va ja gjorde o om vi skulle ta ett bloss innan vi gick in för hon va bara en bit bort hihi.

Just nu sitter jag så klart här vid datorn ska väl ut o diska undan strax. Gubben min vilar på soffan .

Så nu har jag inget mer blask o skriva hihi så ni får ha en fortsatt trevlig söndag!

kramelikram Fru Söderqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar