Min viktnedgång

Genväg till

26 mars 2009

ShoppingDag!

Godmiddag!

Idag sov jag tydligen läänge :O vakna först vid 8tiden av att dom börja banka i väggarna igen.. tänkte bara snälla sluuuta.. drog täcket över huvudet och vände mig om och somna om . Vakna igen när Ozzy skällde till , posten som kom . Kollade klockan 11,10 :O japp bara och stiga upp , och nu sitter jag här och bloggar.

Har inte tid och blogga egentligen , har inte tid och sitta och chatta , har inte tid och sitta vid datorn, måste städa,diska plocka undan , skriva handellista m.m. Orkar jag ... ?? NÄÄÄ ... Måste jag?? JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Okej får starta lite bra musik,ta mig en energidricka, och vakna till liv helt enkelt.. o SÄTTA FART!!!

Så ha en bra dag !

hörs senare när jag gjort vad jag BORDE göra och MÅSTE göra!!

kraaamelikraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar