Min viktnedgång

Genväg till

5 mars 2009

Vad Händer idag?

Godförmiddag!
Har precis pratat en stund med min lillasyster hon var lite arg på sin gubbe.. (inget ovanligt händer då o då) hehe..
Får väl se när hon dyker upp här eller om jag måste hämta henne,Vill helst inte köra några längre sträckor med mammas bil hihi så håller mig inom åstorp när jag väl tar den. Annars får man ju bara tanka den oxå och det är ju lite dumt. Får väl slänga i för en 100lapp eller nåt sen. Ska ju köra ner och hämta dom på sturup på söndag kväll. När dom kommer hem efter 2 veckor på Teneriffa. Tiden har gått megasnabbt känns de som.
Idag står det Träning på schemat och sen blir det den vanliga rutinen med städning o plockning här hemma. Ska komma på nån god middag till ikväll oxå.
**************************************
Usch Lider med min gumma Tess som kanske kommer lämna bort sin vovve då hon inte kommer riktigt överens med deras dotter m.m och även om man har en "problem"hund så är det aldrig lätt och skiljas från dom för man älskar ju dom trots allt. Men dom måste se till både deras och vovvens bästa och de gör dom. Kommer bli en jobbig tid för familjen ett tag innan man vänjer sig vid att vara utan vovve och tills man får se att hon har de bra där hon hamnat i de nya hemmet. Men jag finns här för dig gumman ,även om jag kanske inte vet vad jag ska säga så ska du veta att jag bara finns här för dig du kan gråta ut mot min axel du kan skrika på mig du kan göra vad du vill. För jag om nån FÖRSTÅR hur de känns ... älskar dig gumman glöm aldrig det!!
kram din vän för evigt!
*******************************
Annars har det inte hänt så mycke idag.. Har ju inte gått så lång tid än så finns inte så mycke o skriva om dagens händelser än så jag återkommer senare idag..
ha en bra torsdag!
kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar