Min viktnedgång

Genväg till

25 mars 2009

Borrjävel!

GodMorgon! Eller inte..Ni kan inte ana hur mycke man önskar ett hus ibland!!!!!!!!
För en kvart sen började borras i nån vägg här i huset och kan ju säga att det väsnas ju inte lite :O så den "sköna" melodin vakna man till.
Det tystna för typ 2min sen... menmen vad ska man göra. Inte så mycke.. Gilla läget bara och stiga upp för sova vidare gick fan i mig inte.

"Tänk på dom som jobbar natt" fick jag höra för att nån klagat och påstått att min hund står och skäller , men börja borra i väggarna är tillåtet kl 08,40. Och jag kan lova att min hund skäller inte innan 10,30 med andra ord innan posten kommer.
Jaja inget och hänga upp sig på, nu är man vaken och uppe , ska in i duschen om en stund , sen klä mig och fixa till mig innan man ska iväg.

Igår kväll gick jag in till kuss vid 21tiden tänkte bara stanna några timmar , men blev att jag kom hem igen vid 2tiden... hjälpte henne och skriva shoppinglista m.m. Får skriva shoppinglista själv oxå ikväll eller i morgon förmiddag. För sen ska vi ut och storhandla under morgondagen.


Jag smög igenom källaren hahaha...
Och när jag knacka på dörren stod jag redo med kameran , Tittut Kuss! hihi

Här står kuss och rökar strax efter jag kom dit =)
Klockan är nu 9,04, för er som är nyfikna haha, och jag är lite småtrött, men piggnar snart till . Sen mellan 11,30-12,30 kommer syrran och hämtar mig så vi kan bege oss till karlshamn.
Så hör ni inget innan så hörs vi kväll
kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar