Min viktnedgång

Genväg till

22 mars 2009

Utmaning som heter Evighet!! :P

www punkt skitlånga listan punkt com

Lovar du att vara ärlig? Japp Självklart =)

Du heter: Linda

Smeknamn:Lilla,Lindi,kärringjävel,lindipindi,sis,kuss (kärt barn har många namn :P)

Låt som när du är ledsen sörjer till? "My heart will go on","empty room" finns ju hur många som helst :O

Beroende av:Cigg,vännerna,min lilla familj,energidricka,data,o en hel massa tvserier haha..

Vem behöver du mest just nu:mitt tålamod .... för jag fick inte till de som jag ville med detta så jag får sitta och byta färg hela tiden grrr.. hahaha

Vad tror folk om dig? galen,snäll,omtänksam,tokig tjej

Stämmer det? japp antagligen.. haha men kan va elak o mindre omtänksam oxå om jag vill :P

Vad får du oftast komplimanger för? Komplimanger vad är det?? hm.. kanske för att jag har ett rejält tålamod.. jag vet inte.. fråga nån som vet..

Vad säger du för att imponera på någon? imponerar aldrig på nån ... asg... jag är den jag är så är det..

Hur imponerar man på dig? vet ente, vara sig själv,säga vad dom tycker både negativt o bra.

Brukar du skratta för dig själv? Japp det har ju hänt en x antal gånger , speciellt när man kommer på nåt roligt som hänt och man börjar tänka på det. haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: *brb hämtar mobilen* det står "oki hihi :) kram"

Var bor du? Här , eller ni menar var? I Byhålan Åstorp den så kallade söderåsstaden =)

Trivs du där: Njae, inte på detta området egentligen , men ändå finns både negativt o positivt ..

Äger du några converse: nope, vet inte ens vad de är... :O

Sprit,Cider,vin eller Öl: Sprit och cider i så fall

Brukar du bli för full: Nej händer inte speciellt ofta, har hänt i yngre ålder men inte nu .. kroppen säger ifrån o då får ja knappt ner en droppe till :O

Vad har du för mobil operatör: 3

Är du allergisk i mot något: Nickel

Har du haft sex idag: Nej inte än och lär nog inte bli nåt idag heller... :( (ps kl är 22,19 o kuss e här +att jag inte lägger mig innan 24,00 hahahaha)

Nästa mål i ditt liv: FÅ ETT JOBB, GÅ NER I VIKT

Hur svarar du i mobilen: "hej de är Linda" eller "Jaa" eller "Heej"

Vem ringde du senast? kuss

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "oki skulle bara kolla om ni kom /Lillasyster

Antal timmar sömn inatt: inatt sov jag inget men på morronen från 04,30 till 10,30 ca

Sov du ensam: nej min man låg brevid mig

Brukar du komma i tid: japp för de mesta

När mår du bra: När jag inte mår dåligt .. hahahaha

När blev du fotad senast: igår av min kära kusin...

Hur känner du dig nu:RÖÖÖKSUGEN!!!

Vanligaste färg på dina kläder: svarta o gråa o rosa

Vad tycker du om fötter: dom är bra och ha om man vill GÅ nånstans :P

Vad saknar du: ett bra självförtroende

Hade du en bra kväll igår: Japp det hade jag =) en datakväll med kuss hihi precis som idag :P ...ja vi är lite smått beroende då o då hihi

Favorit dryck på morgonen: energidricka så klart =)

Rakar du benen: jajamensan

När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag blir för trött för och vara vaken ... aldrig innan 00,00

Är du blyg? japp för det mesta

Sysslar du med någon idrott: tränar på gym, o sänggympa så klart :P

Vill du hellre ha mail än brev: beror på vad det är för brev, både är ju kul och få

Har du spytt offentligt: japp har jag ... hahahaha

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: memorera hur en kille oftast tänker om olika saker o ting hihi kan ju va bra o lära sig hahaha

Är du nöjd med ditt liv: japp de är jag

Är du bortskämd: somliga skulle nog säga ja.. men själv säger jag ibland.. haha

Vad gör du i morgon: städar,diskar ,går ut o går, tränar om jag inte blir mer förkyld... rökar me kuss, sitter vid datorn, chattar , lagar middag,

Vad är det värsta du vet? När mina nära o kära mår dåligt

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ja det går nog en 300kr till cigg, energidricka, bröd o mjölk o snus. hehe snuset är till min man så klart :D

Vad behöver du just nu? Fortfarande rööksugen men ska bli klar me detta innan jag går o rökar har jag gett mig fan på.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning kanske Sandra Bullock för hon verkar vara en så snäll o omtänksam person ..

Vad längtar du till? Sommaren =)

Har du bra vänner och äkta vänskap? japp det har jag med de flesta men har ej så många vänner .

Vad använder du för shampoo? varierar sunsilk just nu iallafall

Vad är det finaste du fått? finns mycke, delfintavlor ritade av min lillasyster,armband av min man , fina änglar me text , min vovve o min man dem är de finaste jag har =)

En speciell dag du minns: 14/5 -04 Dagen Niclas stod utanför mitt fönster första gången... kärlek vid FÖRSTA ÖGONKASTET o pirr i magen som hette duga =) sen den dagen har det varit VI =)
och sen så klart även den 7/7- 07 dagen då vi blev man o fru söderqvist =)

Hur gammal är du: 29 ...11mån kvar till ja nollar :O

Tycker du om någon just nu: ja mååånga =)

Om fem månader: är det nästan slut på sommaren :O

Du samlar på: inget speciellt.. tomma ciggarettaskar kanske för dom brukar ja samla på hög i fönstret hahahaha

Gröna eller röda äppeln:Gröna sura !!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nån av mina bästa vänner

Gillar du golf: bara minigolf fast jag är inte bra på de men kul o spela ibland nån sommarkväll med goda vänner =)

Vilken tid gick du upp idag: 10,40 ca

Har du sovit i din egna säng inatt: jajamensan

Har du strumpor på dig nu: nixpix barfota

Vad ska du göra ikväll: svara färdigt på detta evighetstestet hahaha.. sen ska ja umgås me kuss om hon blir klar me sitt evighetstest hon hittat.. hahaha

Är det okej att gråta: ja det är väl självklart att det är det !!! man behöver göra de då o då ..

När grät du senast:fredagen den 13e mars... var verkligen inte min dag!!

Laddar du ner musik och film från Internet: japp de händer :P fast inte så länge till antagligen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa,köpa hus , betala skulder

Bär du glasögon eller linser:Nej inga fel på mina ögon :P

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: absolut inte.. har nog inga märkeskläder funkar lika bra me ullaredkläder eller h&m eller vad som ..

När går du upp ur sängen en helgmorgon: som vilken annan dag som helst i veckan mellan 9-11

Har du piercing: japp i tungan och navlen och vanliga hål i öronen men de är ju oxå piercing hahaha

Vill du gifta dig: Jag är redan gift :P

Vill du ha barn: Njae tror inte de , börjar bli för gammal nu .. haha ..

Solar du ofta: Nej mest på sommaren ute i solen :D

Är du bra på att laga mat: Lagom duktig..

Gillar du att dansa: ibland .. är ingen danstjej men lite då o då går ju haha

Är du flygrädd: Tror inte det har aldrig flugit ...

Hur vig är du: fråga min man.. hahahaha

Vad dricker du helst när du är törstig: cola el energidricka o sen vatten :D

Vilken är din favoritglass: 88an

Tror du på ett liv efter döden: japp de gör jag

Tycker du om sushi: skulle inte tro de ..

Vad äter du helst när du ser på film: frukt el godis

Bor dina föräldrar tillsammans:Nej de gör dom inte

Har du tandläkarskräck: nej bara rädd att dom ska skälla på mig hahaha

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll/nattmänniska

Vilken ögonfärg har du: blååååa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja nån enstaka har väl hänt

Biter du på naglarna: river mest men biter oxå tyvärr en jäkla dålig vana och de är fan så svårt o bli av me den vanan... :(

Röker du: japp de gör jag.. planerar o sluta men vet inte när o hur.. haha

Hur ofta tränar/motionerar du: 3 ggr iveckan el mer..

Senaste låt du hörde: belinda carlisle "heaven is a place on earth" på youtube

Vad gör du på helgerna: Umgås me mannen, umgås me vänner, slappar och gör det som faller oss in =)


Äntligen är den låååånga listan slut o jag har fått svarat på allt hihi .. nu ska jag gå o röka det är efterlängtat ska ni veta hahaha..


Ni som känner att ni giter får göra listan.. Utmanar fast med fri vilja att anta den eller inte

mina utmaningar går till : Tess Kuss , Annas Corner, Vibban, Malin =)

Lycka till och slit inte ert hår om ni gör detta hahahaha

kraaaaaamizz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar