Min viktnedgång

Genväg till

20 mars 2009

Vilken Vecka!

Härligt väder,vårkänslor, vänner,full rulle,
ja det kan man väl summera denna veckan till.
Varit fullt upp med diverse göromål hela veckan, så tiden har gått snabbt =) ,nu är det fredag och helgen är här.

Japp som ni kanske förstått så ska ja gå o röka nu... (precis när ja börja skriva fråga kuss om vi skulle röka innan jag skrev.. haha)

Nu e jag tillbaks så jag kan skriva blogg.. har aldrig tatt så lång tid och skriva en blogg som nu för när jag börja skriva bloggen så kom min man hem från jobbet så då blev de fixa mat , och sen umgicks vi en stund o nu är jag hemma hos kuss med datan för hennes pojkvän ska fixa min stationära data som strular. Så jag och kuss kan lana haha.. blir väl spela på vetgirig.nu hehe.

Så klockan är nu 23.04 hihi

Så här kommer en uppdatering på vad som skett sen sist ..
Igår kväll kom kuss in till mig så baka vi kanelbullar och kladdkaka =) mitt i natten nej men sent på kvällen, sen spela vi lite,snacka och hade kul. Klockan blev närmare 2 när hon gick hem så de var bara raka vägen in i sängen och sova.

Vakna kl 7 i morse av akut magknip, sov vidare fram till halv tio. Hade lugn morron som jag för det mesta brukar ha. Pratade med kuss på msn och med sis via sms,hon ville fika så hon kom och hämta mig och kuss nere vid netto vid 12tiden så körde vi upp i byn och köpte goda baguetter =) Sen hem till mig igen och fika och snacka och svara på lite frågor på vetgirig . Ja vi är en hel del på vetgirig nu, man är en liten periodare på olika spel och fritidsintressen. =)

Sen hämta kuss Natalia oxå så vi lekte lite med henne och hon roa sig själv för det mesta mycke och pela på hihi , sen blev det ett bad i badkaret för henne det tyckte hon var kul. Foto på detta ser ni i mitt förra inlägg =)

När dom gått hem så slappa jag en sväng vid datan , sen traska jag o kuss ner till netto och handla lite.
Sen när gubben min kom hem vid 19tiden så fixa vi middag,kolla på SOS segelsällskapsresan, sen hjälpte jag han och raka huvudet hihi, inte barskrapad så klart utan som han alltid brukar ha de.

Och nu för en 30minuter sen kom kuss in och hjälpte mig bära in allt jag skulle ha med mig . 2 datorer och min dricka o lite sånt. Så nu sitter jag här i hennes soffa och bloggar för glatta livet och hon tycker nog jag är mega tråkig för jag lyssnar med ett halvt öra så jag har nog glömt hälften av vad hon sagt kanske.. :O hahahaha

Så nu ska jag prata med henne och umgås och spela lite grann i väntan på att hon får sin data som hennes gubbe lånar just nu :P
Imorron är man homealone med Ozzy för Niclas ska köra till Blekinge och hjälpa Mammas sambo Roger med service på skogsmaskinen. Men han kommer hem igen på kvällen. Jag skulle följt med men behöver få fixat min data innan tisdag så får fixa med de i stället plus att jag tycker lite synd om min vovve att han ska åka bil 2 timmar upp och sen 2 timmar ner igen på kvällen.. han är ju inte bilälskare precis.

Nu fick kuss sin data hihi så nu ska hon oxå blogga tror jag :P hon sa de nyss iallafall :P

så nu får jag igen för alla "hemska" kort jag lagt upp på henne i min blogg hehe.. vågar inte titta jag ser ju "förskräcklig" ut... äckligt och se... men men måste GÅ NER I VIKT!!!!!!! hahahaha..

Titta bara här .. FÖRSKRÄCKLIGT :O

Tess!
Älskar dig kussiluss ,finns här för dig dag o natt , kan prata med dig om allt från djupa känslor till snusk och trams =) du har för alltid en plats i mitt hjärta . Tack för att du är den du är ,även om du kan vara lättirriterad och småsur ibland så går det över med ett skämt från min sida eller nåt hahaha.. kramizar din kussvän för all evighet Lilla.


Min underbara kussiluss, som tramsar framför min kamera hihi


Love you!!!!!!!!!!!!!
Undrar hur lång denna bloggen blir egentligen :O
Men nu ska jag avsluta för ikväll återkommer med ny blogg under morrondagen .
Hoppas på vackert väder imorron oxå =)
ha en riktigt trevlig helg
kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar