Min viktnedgång

Genväg till

19 mars 2009

Gott och Ha det gjort!

Japp nu har man varit extremt flitig denna torsdag eftermiddag :D
Efter jag skrev förra bloggen började jag så smått och plocka undan här i storarummet,sen blev det in i sovrummet och renbädda sängen,städa toaletten,dammsuga hela hemmet,diska de som fanns några glas och några bestick,sen tvätta jag golven överallt. Innan jag tvätta golven var det dags och gå ner och starta tvättmaskinerna. När jag var klar med golvet gick ut och tog ett bloss ,då kom min man hem från jobbet. Snackade lite med han sen for jag och kuss iväg till banken,Oj och Lidl. Så nu har man fått handla hem lite . När vi kom hem var det dags att gå ner i tvättstugan igen så tvinga kuss och hänga med,hon är min slav idag,hon fick bära mina påsar med inköpta varor haha.

Hon och jag har så jävla roligt ihop har våra sjuka stunder med vår sjuka humor men roligt har vi och det är ju huvudsaken.

Sen blev det ett bloss och en energidricka innan vi skildes åt här utanför som alltid :P lite fotografering hann vi med oxå :P





Kuss som fular sig hehe.. laaaaav joooo .. misstänker att jag får igen för du har ju korten på miiig :P
Laaav jooooooooo

"Så här går de till när jag och kuss varit och handlat"
1.En cigg
2.En energidricka
3.Fnitter o trams och ytterligare fnitter
Men roligt har vi :P
Ikväll kommer kuss hit så då blir det väl ytterligare fnitter,cigg o energidricka plus colalight och snackar en massa,och spelar kanske på datan eller hittar på nåt annat skojskoj!
kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar