Min viktnedgång

Genväg till

28 mars 2009

Fannies Dopdag!!

2009-03-28

Dagen då Fannie Liisa Maja Liljankoski Döptes i V.brobys kyrka!

Jag Linda blev hennes Stolta Gudmor!!

Hon var så fantastiskt söt ,snäll och lugn under hela ceremonin, Så jag är riktigt glad för att det gick bra och att hon ville vara hos mig hela tiden =)


Här är Fannie hos prästen som går en runda med henne efter döpningen


Här är allt klart och det återstår fotografering, och det blev många kort tagna från höger och vänster. Hade som tur är med mig min Kusin Tess som ställde upp och fotografera åt mig så jag också fick lite kort. Tack så jättemycket för att du följde med Kuss.


Här står vi hela gänget , från vänster , Prästen Britt-Marie,Jag och Fannie,Bella,Alex,Maria,Janne,Tina och Lisa.


Och här har ni ju mig och mitt Gudbarn Fannie =)


Och här är Mamma Maria och Fannie


Nikkie lika söt som alltid , storasyster till Fannie =)


Inne på församlingshemmet blev det fika och tårta,sen paketöppning

Massa fina presenter fick hon !
Lovar att finnas här för henne så länge jag lever,har ju mina andra Gudbarn oxå My och Natalia(eller blivande hihi) och sen är jag fadder till Nikkie. Många barn och hålla koll på för mig hihi =) Men som tur är så är dom glada för mig allihop än så länge :D
Så det var en riktigt fin dag och en trött lite tös framåt sena eftermiddagen, så kan tänka mig att hon sover gott när hon väl somna.
Tack Maria och Janne för ert förtroende att låta mig vara Gudmor åt er minsta dotter =)
Älskar er!!!
Kraaamizzz i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar