Min viktnedgång

Genväg till

15 mars 2009

Lördag/Söndag!

Lördagen blev rätt lugn,var ute och promenera lite ,sen på kvällen satt jag och titta på teve,och lite på datan när min älskling spela hihi. Sen blev de fixa käk,varma mackor gott gott .
Bjöd in kuss hit då hon hade tråkigt =) så hon fick oxå lite varma mackor sen gick min man och la sig och titta på film och jag och kuss starta film här i storarummet . Blev 2 thrillers men vi såg aldrig klart den sista för kuss blev megatrött så hon gick hem och la sig. Jag var inte ett dugg trött då jag sov en sväng på eftermiddagen så jag slog igång One Tree Hill och kolla nog på 3-4 avsnitt innan jag somna så klockan var nog närmare halv fyra innan jag slockna.

Vid 10.20tiden steg jag upp då jag fick reda på att Maria och Janne skulle komma hit ,vi skulle egentligen åkt till dom men eftersom gubbarna skulle byta däck på bilarna så kom dom hit så stanna Maria och småttingarna här och gubbarna körde in på Niclas jobb o städa och bytte däck på bilarna . Fick Akutstädat,diskat,dammsugat och plockat undan ,bädda sängen på mindre än 15min tror jag haha.. turbo på morgonen innan dom kom.

Så har varit lite "tjejsnack" här hemma ,eller mest pratat om allt som hänt på sista tiden.
Fannie var lite gnällig inte van vid att vara borta och vägra sova. Tills Niclas o Janne kom hem igen ,somna gott i pappas famn =).

Hör och Häpna: Min MAN ska med på Fannies dop i kyrkan !!! :O är så man blir chockad .
Men trevligt och ha han med för en gångs skull.

Ikväll blir det Spagetti och Köttfärssås till middag.

Nu ska jag fortsätta kolla runt på datan ..

kramizzar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar