Min viktnedgång

Genväg till

7 mars 2009

Lördags klotter!

Lördagen är här och det innebär väl inte mycke mer än att gubben min är hemma hela dagen ,jag är ju jämt hemma så om det är måndag eller lördag kan ju kvitta för mig. Men skönt att ha min Gubbe hemma en hel dag =) Just nu ligger han på soffan och tittar på discovery o jag sitter här och tänkte blogga lite.

Har väl inte hänt så speciellt mycke sen sist jag skrev ,blev en god middag igår med biffar,pommes och sallad. gott gott idag blir det resterande biffar och stuvade makaroner till det tror jag.

Har varit iväg en liten sväng nere på netto med Kuss o Natalia .. skulle köpa lite mjölk! blev två kindermaxi till lilla tösen oxå .. hon e lite bortskämd av sin "gudmor" ibland hihi. Sen traska vi hemåt igen stod och snacka lite o drack energidricka innan vi skildes åt. In o fixa frukost varma ciabatta gott gott.

Så nu har man precis pratat med Gizmo i 30min hihi om allt möjligt , speciellt om att där är nån "fegis" som ska klaga på att folk "copycat" hennes blogg. Men det är ju bara löjligt är ju som hon själv skrivit i sin bara kul om folk gör liknande grejer i sina bloggar. Och det är väl det som är meningen att fler ska hitta dom här sajterna som erbjuder olika alternativ till att piffa till sin blogg.
Jag och hon har hjälpts åt med våra bloggar , och jag har hjälpt mina övriga vänner med sina med vissa grejer. Är ju så det ska va,hjälpas åt,hänvisa ge råd och ha kul.

Ska snart ut och promenera en sväng tror jag med vovven så han får lite motion och hans matte oxå :P

såg en bra film igår med ett "irriterande" slut .. en skräckis "The Mist" .

Nej nu ska jag fortsätta kolla runt lite på nätet se om jag hittar nåt nytt kul till bloggen kanske.. och sen fixa här hemma och rasta vovven.. så skriver mer senare ikväll kanske om jag är här..

kramizar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar