Min viktnedgång

Genväg till

11 mars 2009

Här Igen!

Ja nu sitter jag här igen och bloggar ,folk undrar nog om jag inte har nåt liv mer än att sitta och blogga. Men se de har jag :P
Sen sist jag skrev har jag promenerat upp i byn och tränat på gymmet och sen gått hem igen. Kan säga att det går alltid fortare att gå dit än hem. För man är trött i benen när man går hem haha. Sen blev det snabb bloss med kussiluss som haft sovmorgon hihi.
Så nu ska ja försöka varva ner lite dricka mitt kolsyrade vatten med smak av jordgubb/lime och fixa o trixa med datorn eller bloggen eller vad de nu blir jag hittar på.

Kom på att jag ska tvätta i eftermiddag oxå så då blir det spring ner i tvättstugan mellan 16 och 21.

Klarade av att trampa i 30min i streck nästan förutom 3 pauser á 30sek för att dricka vatten. Blev 8.5km idag,plus det jag går dit och hem vet inte riktigt hur långt det kan vara.

Så idag känns allt på topp!

Imorron kommer lillis oxå med och tränar hihi hon hade ringt mig när jag träna och hade tänkt höra om vi skulle träna vid 12 haha men då var jag klar och på väg hem.

ha en bra dag i de fina vädret som verkar komma nu =)

kraaaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar