Min viktnedgång

Genväg till

21 mars 2009

Lanar igen ....

Hej hopp!

Ja nu är jag här och skriver igen ... vet jag är beroende men det är kul och skriva helt enkelt.
Sen sist så har jag varit inne hos kuss med den bärbara igen. Sitter och väntar på att min andra dator ska bli färdig för hemfärd. Så jag och kuss har suttit och spelat lite, snackat och sen har jag pratat med Malin en gammal skolkamrat , kul och snacka med henne igen. Ska träffas nån dag snart hoppas jag och prata vidare. Känns som det finns massor att prata om när man väl kommer igång. Har väl inte varit riktiga kompisar som umgåtts osv ofta . Men nångång har vi träffats och pratat förr. Men som jag sa man får aldrig ont om vänner . Och hon har varit med om hel del i sitt liv och det har jag oxå . Fast kan inte jämföra varandra. Men det är det nog inte många som kan.
Så vi ska väl ta en fika nån dag och bara snacka gamla minnen m.m.
Hon är tillsammans med en kille som jag gått i samma klass som när jag i på lågstadiet på haganässkolan =) Hon börja i den klassen några år efter jag slutat. Snacka om att världen är liten egentligen.

Så sitter här i soffan hemma hos kuss o skriver blogg medans hon städar hihi.. just nu dammsugar hon :D

Själv ska jag in och diska undan snart oxå , sen ska jag laga middag till mig och kuss hihi. Kött o pommes och bearnaisesås blir det.

Fick nyss reda på att mannen är på väg hem. Så jag får nog ta och pallra mig hem och städa. hahahahaha nej skämåsido men tänkte göra de ändå så har man de gjort ju .

nej nu ska jag avsluta detta återkommer nog med en kvällsblogg .

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar