Min viktnedgång

Genväg till

13 mars 2009

Från Nere till Uppe :D

Hej Hopp!
Denna Fredagen den 13e har varit en kämpig dag började kasst men blev bättre och bättre
Tack o Lov!
I eftermiddes efter mannen min kom hem stack jag ,kuss och Natalia till familia skulle lämna in lite spel som vi inte spelar längre på GameStop.
Sen körde vi till Maxi ,panta flaskor så ja blev av med dom.
Sen in och handla lite gott till helgen.
Köpte korv med bröd innan vi gick in och handla hihi. Natalia sluka sin korv snabbt och sen käka hon brödet hihi. Se foton nedan,hann inte ens fota korven haha.


Kuss på maxi =)



Närbild på Natalia hihi



Natalia äter brödet efter hon ätit upp korven=)










Finn 1 fel?!


Rätt svar: FÖNSTERPUTSEN hahaha



När vi kom hem bestämde vi oss för att baka kladdkaka hemma hos kuss så de gjorde vi de ser ni bildbevis på här nedanför.


Kuss diskat undan innan kladdkakebakning =)







Natalia fick smarties dom försvann fort hihi gott gott så nu käkar hon förpackningen haha eller biter i den i allafall o ligger halvvägs upp på bordet istället för och sitta fint i sin stol =)



Här har hon fått sin kortlek och har planer på att rota i skåpen oxå... (vilket hon gör hihi)

Så jag kom hem för nån timme sen och nu ska jag fixa middag bättre sent än aldrig heter de ju och sen kommer kuss in här o ska kolla film me mig ikväll igen. hihi
Tack för att du finns gumman!!
Älskar dig o tack för de fina du skrev i din blogg.
puss o kram
din Kuss för evigt !
Skriver kanske mer senare måste ut o fixa me maten
kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar