Min viktnedgång

Genväg till

23 mars 2009

Varför??

Godförmiddag!

Ännu en dag är här .. Nähee.. menar ja de.. javisst självklart :D

Och denna dagen innebär: Bråka me datan,städa,bråka me datan, plocka undan,bråka me datan,diska, rasta hunden o mig själv.
Skulle tränat men vågar inte eftersom jag inte mår riktigt bra , tjock i halsen,snuva och svag i kroppen. Så man ryker väl på en förkylning som jag misstänkt. :(

Jag förstår inte varför min Data ska hålla på och strula som den gör, vad gör jag för fel?? Är inte meningen att jag ska ha nån data kanske. Den kanske Hatar mig. :O hahaha

jaja skitsamma.. *hämtar posten *

Igår kväll kom kuss in hit med hembakade semlor, de var gott hihi , tack så mycke gumman =)
Sen satt jag och kuss vid vars en data och fixa me diverse grejer. Vid 23,40 gick hon hem :O hör o häpna haha så jag gick in och la mig och kolla på One Tree Hill tror jag kolla på de fram till klockan var lite över 03,10 :O hahahaha tiden går fort när man har roligt. =)
Sen sov jag till halv elva ca. eller kvart i ,minns inte hur mycke klockan var.

Sitter här med min morron energidricka och skriver blogg och pratar med kuss på msn :D

Ska kolla igenom reklamen idag och se om jag hittar nåt billigt ställe vi kan shoppa på haha..

har väl inget annat vettig och skriva just nu :P

så skriver mer senare idag..

ha de gott

kraaamizz
Kom på en sak jag måste visa... Niclas gjorde köttbullar igår , medans han rörde ihop allt så smet ja ut o röka, efter nån minut kom han oxå in i storarummet .. så fråga jag om han redan rullat köttbullar, Ja sa han jag är klar. Tänkte för mig själv att det gick ju fort.. När jag kommer ut i köket , ser jag detta:

Ingen liten köttbulle hahaha.. hade tatt tid o steka den :O hahahahaha , blev vanliga småstora köttbullar sen alltså haha..

Försökte ta kort på min älskling oxå men som vanligt får jag fingret hahahahaha.. :P Ska väl vara glad att han inte gjorde likadant på bröllopskorten hahahahaha


kraaamiz igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar