Min viktnedgång

Genväg till

28 mars 2009

Girls Night!

God Kväll!

Japp ikväll blir det "Girls Night" jag och kuss ska umgås, äta lite gott ,kolla teve,sitta vid datan kanske,umgås och ha en trevlig kväll/natt, Våra gubbar ska ju iväg till Stockholm, Niclas ska köra lastbil dit i natt så Johnny hänger med han och håller han sällskap,jag kunde inte följa med denna gången så jag får hänga med nästa gång, för jag måste tvätta i morgon. Så bestämde jag och kuss att vi ska umgås =) Så blir mest troligt att jag sover hos henne och Talis i natt=)

Ozzy är ju kvar ute hos Lillis och Nalle och Wilma och Cheevy =)

Så jag är ledig från båda mina pojkar idag och i morgon.

Kan behövas det också ibland, att få vara ifrån varandra nån dag.

Så tror att grabbarna ska bege sig om nån eller några timmar så dom kan sova i lastbilen tills dom ska upp och lasta inatt vid 4tiden (sommartid)

På tal om det, Glöm nu inte ändra klockorna =)

nu skriker kuss på msn

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar