Min viktnedgång

Genväg till

30 mars 2009

Ett Ryck!

Japp nu har jag haft ett ryck , rev ut alla kläder från garderoberna och har sorterat o kastat en del och vikt rätt och möblerar i garderoben .. fast de ser typ likdant ut fortfarande som de de gjorde innan hehe. Lite små förändringar bara . Har en Man med GOTT om ARBETSKLÄDER från diverse arbeten och inte minst från Sita där han jobbar nu .. Helt otroligt.
Men har iallafall fort bort en del och gjort lite bättre ordning, förhoppningsvis.

Sen har jag plockat lite här och där och ska snart ut och slänga sopor som jag samlat ihop , Men väntar på kusinen min som ska slänga sopor hon oxå när hon skalat potatisen klart.

Niclas ringde nyss oxå han var på G hem så han ska hämta Ozzy hemma hos lillasyster , han har ju varit där i några dagar nu . Ska bli skönt och få hem han igen. Saknar ju min "skällpojke" när brevbäraren kommer .

Så snart är familjen komplett igen , Får väl se hur det blir under våren/sommaren om Ozzy åker på "sommarläger" igen eller hur det blir. Han är ju lite bortskämd , två hem och leka i och som älskar att ha han hos sig.

Men nu ska han vara hemma hos matte ett tag , annars får jag Ozzyabstinens .

Nu ska jag avsluta ifall kuss börjar bli klar .

Hörs senare ikväll

kraaamizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar