Min viktnedgång

Genväg till

31 mars 2009

Innan Tuppen Gal!

Godmorron!

Idag var man uppe innan tuppen och innan Niclas , Fick ju ställa upp för min kära kusin som behövde tvätta , men där fanns ingen tvättid på evigheter i hennes tvättstuga så var nere och kolla i min och där fanns tvättider på morgonen så vi började tvätta klockan 6 idag. Alarmet ringde kl 05.45 och då steg jag upp direkt och tog på mig och sen gick jag ut och vänta på kuss, efter några minuter messade jag henne . Så kom hon upp och öppna ,yrvaken typ , sen begav vi oss ner i tvättstugan så nu har vi varit där nere 3 gånger =) och lär bli några svängar till .

Vi har till och med hunnit äta frukost och snackat lite och druckit energidricka , trodde man skulle känna sig mer trött än vad man gör. Men man piggnar ju till efterhand hela tiden. Så snart städar man väl hemmet oxå innan klockan ens blivit 11 på förmiddagen =)

Nu satte sig kuss vid min stationära data så hon kommer nog oxå att skriva blogg alldeles strax har jag en känsla av =)

Så dagen idag lär nog kännas lång eftersom man inte är van vid att stiga upp så tidigt!

Igår satt jag och fixa och dona med bloggen som ni kanske har lagt märke till. Är dock inte helt nöjd än utan lär väl sitta och fixa lite till med den senare idag.
Gick in och la mig och titta film med älsklingen vid halv elva igår , somnade nog runt halv ett ett på natten . Både han och jag , men han sov ju några timmar tidigare på kvällen , så var väl därför han inte kunde somna så tidigt han heller.

Har inget liv sitter och skriver med kuss på msn och hon sitter typ 1.5meter från mig .

Nähe nu vet jag inte riktigt vad jag ska berätta om.. JOOOO min vovve är hemma igen =)

Nu ska jag kolla runt på nätet!

Hörs och synes kanske senare!

kraaamizzar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar