Min viktnedgång

Genväg till

9 mars 2009

Gott & Blandat

Godförmiddag på er!

Ja igår vid 20tiden begav vi oss ner mot sturup ,motorväg,motorväg,landsväg,framme haha var framme lite efter 21. Så vi traska in och gick en runda inne på sturup ,kolla när planet skulle landa och gick o satte oss vid väntsalen och satt o dumma oss lite hihi. Sen blev vi sugna på nåt som blev en cocalight ,och lite senare gick bort till den enda butik som fortfarande var öppen 7eleven.. jädrar var dyrt där var .. typ 3kulor glass för 42kr :O hahaha shiiit.. men efter mycke om o men blev de vars en muffin hihi .. sen ut o röka och sen tillbaka till väntplatsen.. vi var ju där i rätt god tid.. haha 2 timmar senare kom äntligen mamma o roger så vi kunde bege oss hemåt igen =)
När vi kom hit till åstorp hängde alla med in här för "kissepaus" hihi sen gick vi ut igen o sa hejdå till mamma o roger. Och ja o kuss röka och sen gick jag in o la mig o titta på onetreehill. o sen nångång somna ja gott hihi..
Vakna idag av att telefonen ringde var min lillasyster hon har en katt extra hemma som hon inte vet var han hör hemma.. så söt han va..sett foto.. så jag har suttit o kollat runt på blocket m.m. om där finns några bortsprungna katter, hittade en men det var inte den. så får hoppas att dom hittar rätt ägare inom kort. hihi..

nej nu ringde telefonen det va vibbe hihi så får prata med henne .. skriver mer senare ..

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar