Min viktnedgång

Genväg till

11 mars 2009

Chockad!

Godförmiddag!

Ja idag var dags och ställa sig på vågen igen. Trodde inte det skulle skett nån större förändring då jag åt gott o lite godis i helgen. Men där trodde ja tydligen fel -1,1kg blev de denna gången =) Går framåt iallafall =)

Igår kväll var jag ute en långrunda med Ozzy efter vi ätit middag. Är inte lätt och gå i rask takt när man har Hanhund.. ska luktas och markeras på varje träd nästan haha . När vi kom tillbaka hem så tog jag ett bloss med kuss . Sen in och titta lite på tv och prata lite med gubben . Sen lyssna jag på han när han satt och skratta åt robert gustavsson hihi. Gick in och la oss vid halv tolv tror ja klockan blev,kolla lite på teve och sen somna man gott.

Idag ringde Mannen min och väckte mig :O hihi jaja sånt är det ibland . Han ville mest kolla hur mycket övertid han jobbat denna månaden. Ville åka till Danmark runt den 27-28mars behöver fylla på barskåpet hihi Så ska höra om våra grannar har lust och hänga med då :P

Annars idag blir de ut och gå med vovven ,träna tror jag,ut och gå med vovven,fixa lite här hemma,sitta vid datorn ringa några samtal ,komma på nån middag till ikväll.

Har lite och fundera på hihi

Ha en trevlig Onsdag!

kraaamizz en 2,1kg lättare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar