Min viktnedgång

Genväg till

24 mars 2009

Sunshine

Ännu en dag med sol och blåst , men härligt och vakna till solen .. man blir på lite bättre humör då =)

Idag skulle jag varit iväg med kuss och Natalia men eftersom jag inte visste om min förkylning skulle bryta ut ordentligt så blev de att de åker med några andra istället. Så jag ska vara hemma här och mysa med vovven, städa lite, kolla lite serier kanske, och bara ta det lugnt. Känner mig likadan som jag gjort varje morgon nu ett tag, snuvig och tjock i halsen men verkar inte vilja bryta ut ordentligt. Hoppas det inte blir mer än så här då för i helgen vill jag vara frisk. Ska ju vara gudmor till Fannie på lördag eftermiddag. =)

Annars har jag väl inget nytt och komma med just nu .

så jag återkommer lite senare =)

Älskar min Familj !!!

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar