Min viktnedgång

Genväg till

25 mars 2009

Galningar On The Road!!

Goood Kväll!

jahapp nu har man kommit hem efter en dag med systeryster den äldre :P
Vi har varit uppe hos Mamma och hälsa på , sen på hemvägen blev de inom Ekohallen och handla lite. Syster köpte gardiner o dukar och lite påskpynt och jag köpte doppresent till Fannie =) . Så inget onödigt handlande för min del :D

Kommer lite foton från vår biltur här nedan haha..


Syrran dummar sig direkt , när vi kör i åstorp ,härmar sin dotter my som alltid ska göra så .. kommer bättre bilder längre ner.


Här Härmar vi henne båda två :P


På vägen upp var vi megahungriga så vi fick syn på lastbil framför oss som de stod "foodtank" på eller nåt liknande. Så vi fick skrattanfall och sa att vi skulle stoppa den och få lite mat.


Min "Mysan" Lookalike

Mamma(mormor till my) "Mysan" lookalike inkl skrattanfall haha

Och Syrran igen med "Mysans" lookalike hihi

Här är mamma o rogers fina hus =)


Fikar med kaffe och kanelbullar =) och pratar och har trevligt ett par timmar med mamma =)

Dom hade till o med snö där uppe :O hihi

Vi var där uppe vid halv två tiden tror jag ,sen körde vi hemåt igen vid fyratiden , skulle ju inom eko och shoppa lite.
Var hemma här hemma igen vid sjutiden nu ikväll =)
Sen har man varit en snabbrunda nere på netto för o handla middag till idag, fick bli varma mackor, enkelt o snabbt gjort, palla inte stå och laga nåt annat =)
Så nu har man fått i sig mat oxå !
Tack för en underbar och rolig dag syster!! Love you !!!

Ikväll vet jag inte vad som händer , blir nog lugnt ,får ju hoppas att man slipper några borrar i morron förmiddag haha. Så man kan sova tills man själv vill stiga upp .
kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar