Min viktnedgång

Genväg till

2 mars 2009

Ger Mig Aldrig!

här e jag igen.. har varit iväg på min träning stack väl lite efter 11 och va hemma igen runt 12tiden =) Tog ett 30minuters pass på trampgrejset hihi klara de rätt bra idag faktiskt jämfört med i fredes . Så ser framåt och tar en dag i taget och orken och allt blir bättre ju. pausa inte många minuter idag. Dock gick jag bara 7km idag men gick ju mer än 30min i fredes hihi .

När jag kom hem så tog ja tag i disken så man blev av med den ,satt en stund här vid datorn och sen har jag varit med kuss nere tvättstugan några gånger o fikat eller tatt mellanmål . Snart dags igen för ett mellanmål blir frukt enbart denna gången .

Har suttit o fixat lite med min blogg som vanligt ,hitta en chat så nu kan vi chatta på här oxå om saker ni undrar över eller annat.. tog bort gästboken igen för er som undrar .. hihi
Ger mig Aldrig med o hitta på o fixa nya grejor till bloggen känns de som :P

Ska ta ett städryck till nu innan gubben min kommer hem från jobbet och sen ska jag ut o gå en sväng med vovven!

Gubben blir sen hem idag så jag har mycke tid o ödsla här vid datorn haha..

Kraamizzar Fru Söderqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar