Min viktnedgång

Genväg till

21 mars 2009

Mitt Liv är Återställt!

Nu hoppas jag verkligen att allt kommer fortsätta fungera som det ska en längre tid orkar inte med allt krångel hela tiden.

Så nu har jag och fixa med en tid framöver. Allt ska bli som det var förut utom alla problem då så klart! :D

Länkar på både ditt och datt ska läggas in i favoriter,man ska hitta alla sidor man brukar vara på .Det mesta är tack o lov redan installerat . Bara skrivaren och mitt surroundljud . Så jag måste försöka få min kära kusin vitamin att hjälpa mig om en liten stund.

Just nu sitter vi brevid varandra med vars en data och skriver blogg för glatta livet det enda man hör är knapparna på tangentborden och tv svagt i bakgrunden hahahaha.

Tackar Johnny så jättemycke än en gång för all hjälp jag fått med min strulande data :D

Hade kastat den för längesen om det inte vore för han . hahaha

Nu är kuss färdig med sin blogg och sitter och tjuvläser vad jag skriver hahahaha.

så nu får jag oxå vara färdig . Ville bara meddela att min DAAAAAAAAAATAAAAAAA är hemma igen :D

Kraaaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar