Min viktnedgång

Genväg till

22 mars 2009

SlappeSöndag

God Middag!

Idag sov man till halv elva eller nåt sånt.. somna inte förräns vid 4 halv fem i natt .. fastna i mina tvserier haha.

Har varit nere på netto med Kuss och Natalia, sen blev det ett bloss och energidricka utanför porten. Natalia va nog trött för hon somna sittandes.. såå söt hihi.

Lilla Natalia =)


Här sover hon gott och jag och Kuss fotar henne =)




Annars har jag inte gjort så mycket än idag , plockat undan lite grann bara .

Idag ska min man få göra middag , hans goda hemlagade köttbullar och stuvade makaroner till det.. GOTT GOTT!!!!!!! längtar redan efter middag :D

Idag blir det nog en slappedag , mannen ligger i soffan med laptopen och jag sitter här vid den stationära . Tur man har den i storarummet så umgås man ändå lite med gubben ju . :P

Igår kväll blev det pizza till middag istället för kött o pommes hihi.. sen hade vi frågesport åt niclas , eller kuss o niclas satt och svara på frågor om sverige med mera, jag prata i tele och sen försökte jag hjälpa till men dom klara de bra själva hehe.

Sen efter maten gick Niclas in o la sig och titta på film och jag och kuss möblera lite så hon kunde sitta brevid mig me den bärbara . Sen blev de vetgirig för hela slanten nästan , chatta på msn gjorde vi oxå .

Hon gick hem vid 2 tiden tror jag klockan var :O tidigare än vad vi brukar iallafall. Sen gick ja in och starta One tree hill . Och som alltid fastna jag och kunde inte sluta titta så när jag kolla på klockan var hon ca 04,10 .. bäst och stänga teven och försöka sova. O det tog nog inte jättelång tid innan jag somna. Vakna idag med snörvel och känns tjock i halsen lite hes. Så det är väl fortfarande en förkylning på gång. VILL INTE!!!

Men men vad kan man göra ... inte så mycke..

Så nu ska ja kolla vidare på nätet.

ha en bra söndag

kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar