Min viktnedgång

Genväg till

6 mars 2009

Besök!

god eftermiddag alla bloggläsare!

igår blev de att jag körde och hämta min lillasyster hon skulle sova här hos oss över natten för hon behövde komma hemifrån lite pga av diverse strul. Så hämtade henne vid 18tiden. Sen körde vi hem hit stod ute o blossa och snacka me kuss och då ringde My som var barnvakt hos lillis. O cheevy var megalessen och grät hysteriskt så vi fick köra dit igen så lillis kunde lägga han själv efter en stund. var väl hemma igen vid 20 el nåt sånt kommer inte ihåg riktigt vad klockan var. Sen fixa vi middag ,"tvinga" lillis och göra sin köttfärssås hihi mums mums . Efter maten gick mannen min in o la sig och jag o sis satt och prata o titta lite på teve o bara umgicks o tog de lugnt.

Idag steg vi upp vid halv nio tiden tror jag hon va ca. Kommer upp och ingen lillis varken i storarummet eller på toa. tänkte var har hon tatt vägen .. men hon var ute och snacka med sin gubbe o barnen som titta förbi en snabbrunda hihi.. När hon kom in igen så käka vi frukost och prata lite till. Begav oss sedan till gymmet och tog ett pass på ca 30min.
Var väl hemma igen vid 12tiden sen har vi suttit o pratat och kollat runt på nätet lite .
Nu är hon inne hos kuss och ska se om hon kan hjälpa dom o klippa klorna på deras vovve.
Hoppas det går bra .

Så jag ska ut o diska nu så man får undan de idag blir väl dans me dammsugaren oxå hihi.

sen blir de dusch för både mig o sis så vi får slåss om badrummet hehe nädå ingen fara ...

Hon åker hem ikväll vid 17tiden eller nåt när hennes pappa kommer o hämtar henne för hon o Wilma ska med hem till honom en sväng.

Så kvällen här blir umgås me mannen min och äta god middag ska göra snabbiffar och pommes hade jag tänkt.. gott gott får ju äta lite gott nu när de e helg . =)

Ska iväg och handla också sen måste köpa hem godis.. VINDRUVOR alltså.. hihi har fått dille på de o de e sååå gott . Har faktiskt inget större behov efter chips ,nötter el lösgodis o choklad . Tack o Lov.. Men vem vet kanske blir de nån godis bit imorron men tror knappt de .. bättre o låta bli när man ändå inte har nåt begär efter de.
Göra en frukttallrik som ja kan sitta o plocka "godis" från framför teven. =)

Så det är väl vad som händer idag vad jag vet nu .

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar