Min viktnedgång

Genväg till

27 mars 2009

Ensamt!







Hej mitt i natten!


Kom nyss hem från lillis (min lillasyster). Har varit där och lämnat min pojke Ozzy han ska vara där hos sin kompis Nalle och sin moster och barnen så klart =) tills lördag eller söndag. För vi ska ju vara iväg en hel del denna helgen och vill inte att han ska vara ensam hemma.


Är lite "mammig" när de gäller och lämna min vovve. Men det får gå det också, vet ju att han har det bra =) .


Redan när jag steg ur bilen och tog grejorna jag fått av syster , så var jag på väg och säga att Ozzy kommer välta ner grejorna ur famnen på mig. :O Men nej , han är ju inte hemma.


Sen när jag kom in och skulle öppna ytterdörren , tänkte jag igen , bara han inte skäller hahaha snacka om vana.



Sov gott!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar