Min viktnedgång

Genväg till

16 mars 2009

Byte och fixning...

Godmorron!

Ny vecka igen =)



Igår kväll tjata min kära storasyster om att hon ville byta databord ,sa nej först då jag inte har en susning om hur jag ska lyckas få plats med alla mina grejor på det andra databordet.Men så skrev hon "du får nokian " och då sa jag oki då byter vi väl. Vill ju ha en annan mobil än den jag har nu ,så det passa ju bra.Är en sån som jag hade innan som jag sålde :P



Så jag frågade kuss om hon hade lust att komma in och hjälpa mig och montera ner databordet,men när hon kom in så kolla vi först på sanningens ögonblick ,snacka lite,sen gjorde vi kladdkakor istället :D så blev inget gjort med databordet så nu sitter jag här själv och måste fixa med de snart innan systeryster kommer.



Passar på och skriva blogg nu innan jag kopplar väck allt =)



Syrran kommer nångång mellan 12-12,45 gissar jag på. Så har några timmar på mig att fixa med detta. Sen beger vi oss hem till henne ,jag o ozzy o databordet haha. Så blir de fika och montera hemma hos sis,sen kör vi hit och fixar med mitt.Eller jag själv vet ente om hon kan stanna .

Nu vet ni vad som sker hos mig idag!

Full rulle =)

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar