Min viktnedgång

Genväg till

3 mars 2009

Längtar!

kom nyss hem från träningen ,Kuss hängde med idag för att testa och se om hon också vill börja där. Körde lite Cykel som uppvärmning och sen testa vi lite olika maskiner och sen tog vi dom vanliga som jag brukar stå och trampa på . Var inte riktigt i form idag så jag hade dålig ork men fick nog promenerat och cyklat 7-8km iallafall. För bättra mig i morron förhoppningsvis .

Körde inom Netto på vägen hem och köpte hem lite nödvändigheter =) och nu sitter jag har och babblar i min blogg som alltid.

Längtar tills i morron då jag ska väga mig . Hoppas hoppas att det hänt nåt iallafall annars är det bara och kämpa vidare.

Igår jobbade mannen min över och kom hem vid tjugo i nio på kvällen . Han ringde o bad mig komma ut och hjälpa han in med lite grejor. När jag kommer ut så tog jag kläderna i bagaget och sen hoppa min gubbe ut ur bilen i bara kalsingar o tshirt hahaha han hade hållt på med nån lastbil med oljeläckage så hela han va typ svart o täckt av olja.. så det blev rätt in i badkaret för honom o skrubba skrubba hihi sen kände jag igen min älskade man igen hahahaha.

nu ringde Vibbe gumman så ska snacka med henne återkommer senare..

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar