Min viktnedgång

Genväg till

21 mars 2009

God Morgon!


Kuss & I forever and always bestfriendscousins :P

Lördag förmiddag och jag är trött och sliten blev en lång uppesittarnatt med kuss hihi vi var som pigga nattugglor och klockan ticka som aldrig förr, klockan var lite över tre i natt när jag gick hem,blev rakt in i sängen och försöka sova. Tog ett tag men till sist somna jag gott, vakna vid 10 tiden idag , hade ingen susning om vad klockan var och vakna med ett ryck som jag för det mesta gö utan nån vidare anledning, tror väl att jag sovit alldeles för länge var gång jag vaknar till men klockan brukar sällan vara mer än 10. Känner att det är en förkylning på gång ,snuvig och lite slem i halsen eller nåt. Får verkligen hoppas att det ej blir nåt långvarigt då det är dags för danmarkstur på fredag plus Fannies dop på lördagen :O men barnen är tydligen dåliga ute i klippan oxå så skulle inte förvåna mig om jag åker på förkylning. Sa det redan när Maria o Janne o Nikkie o Fannie var här i veckan , Nikkie var förkyld då, Att jag kommer garanterat få det för jag får banne mig allt som har med förkylningar och göra , som om min kropp dras till det ... :O

Är ensam hemma idag också , eller jag och Ozzy är ensamma hemma för Niclas har ju kört till Karlshamn, Men är ju hemma i kväll igen nångång =)

Ska väl sitta här och slappa idag och sen plocka undan och städa lite , vänta på att Tess och Johnny ska komma hem så han kan fixa klart min data, Han börja så smått igår men den verkar vara riktigt kass, för det gick inte ens och formatera datan utan att blåskärmen dök upp, så han fick välja och göra en ordentligt formatering som tar tid så den har stått och arbetat hela natten tror jag. Får hålla tummarna att det fixar sig. Saknar ju min data hihi.
"aaaatjoooooooooo, aattjoooooooooooooo , aatttjoooooooooooo, atjooooooooooooooooooo"

Jädrans nysattack jag fick nu då...
Var är solen idag då ... molnigt än så länge kan ju hoppas den tittar fram snart . Så man piggnar till lite till.

Vad ska ni hitta på idag då mina underbara bloggläsare, Och ni som inte följer min blogg eller så kan väl lämna en kommentar i bloggen el i chatten och skriva ert namn så jag vet vem som läser min blogg =)

Ha en härlig Lördag!

Jag och Kuss igen =))

"I Love my Family & Friends"
Kraamizz




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar