Min viktnedgång

Genväg till

8 mars 2009

Städning pågår!

tjotjena på er!

Ja söndagen är här och jag sov länge idag.. eller vaknat från o till men somnat om så steg upp vid 11 tiden .. satte mig o titta på teve en stund och sen fixa jag frukost o fortsatte kolla på en film som gick på tv. Gubben min har varit uppe sen 3 inatt mått illa o vatt dålig i magen så måste varit nåt han ätit eller nåt för jag är hur bra som helst :O så han har somnat nu inne i sovrummet och jag har diskat,plockat undan o dammsugat resterande av hemmet. ska damma lite osv strax oxå.
Sen i kväll ska man ju köra ner till Sturup och hämta Mamma o Roger som kommer hem från semestern. Så det är ju nästan full rulle hela dagen. Ska in i duschen sen oxå tänkte ja om de inte blir hårtvätt bara så tar ja duschen i kväll el i morron bitti. Får helt enkelt se vad man hittar på. Men var VERKLIGEN tvungen o städa såg ut som fan här hemma.. så går de när man inte städar på en dag..men ibland får man ju ha en vilodag hihi..

Igår var det bakstund inne hos kuss ,gick in där me alla mina grejor som behövdes plus att hon hade allt sitt så där var en hel del grejor. Blev att vi testa göra några bullar som kallades "bodilsbullar" blev faktiskt goda.. =) sen gjorde vi vars en kladdkaka. bilder ser ni i kuss blogg hihi..
Sen vid 18tiden var jag återigen hemma och vi börja fixa med middag o så. blev stuvade makaroner o biffar . gott gott.
Åt faktiskt en bit kladdkaka oxå men de e ju helg så lite gott får man ju ha.. men i morron e de dags för allvar igen :D

Sen senare på kvällen fråga jag om kuss hade lust o komma in o kolla på film här inne. Så vi följde hennes lillasyster hem ,samtidigt fick ju hundarna motion =) o sin kvällsrunda hihi.. sen stod vi här ute o snacka en stund innan kuss gick in o hämta den ena filmen.. och jag hade den andra här. Blonde & Blonder riktigt Bimbovarning på den haha men sjuk o rolig.. bevis på att jag o kuss inte e så koko som man kan tro hahahahaha.. vi e riktigt smarta jämfört med dom två i den filmen hahaha eller vad säger du kuss??

klockan blev nog närmare halv tre innan filmerna var slut .. så blev en sen natt hihi.. men trevligt hade vi ..=) och det är ju huvudsaken :P

Nej nu får ja fortsätta här hemma..

hörs senare ikväll kanske..

kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar