Min viktnedgång

Genväg till

12 mars 2009

Utmanad av Anna!

En ny utmaning hihi

1. Tycker du om någon? Ja
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller höst? Riktig Vinter
4. Soligt eller regnigt? Soligt

Har du under de 24 sista timmarna?

1. Kysst någon? Nope
2. Sjungit? japp för mig själv
3. Blivit kramad? Ja
4. Känt dig fånig? njae tror inte de
5. Saknat någon? Japp
6. Dansat galet? nope
7. Klippt håret? Nej
8. Gråtit? Nej

Om dig..

1. Hur mycket är klockan? 19.33
2. Ditt namn? Linda
3. Vart vill du bo? Mitt ute på landet med långt till närmsta granne
4. Hur många barn vill du ha? vet ej ,kanske inga kanske 1 eller 2
5. Vill du gifta dig? Är Gift :P
6. Rullar du spagetti eller skär du dem: Rullar
7. Har du ätit sushi? Nej
8. Favoritglass? 88an

Grejer..

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? inte jag men varit med andra som blivit
2. Har du hund? Japp
3. Sover du helst själv eller med någon? Med min man eller hund,
4. Tror du på spöken? Ja
5. Älskar du dina vänner? japp

Utmanar Tess,Maria Sj,Vibbe,Angeline o ni andra som läser min blogg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar