Min viktnedgång

Genväg till

19 mars 2009

Ännu en Härlig Dag!

Hejsvejs!

Känner mig MEGATRÖTT vet inte varför men är väl för alla sena nätter man har nu för tiden ,problem och somna i tid, nattuggla som jag är,men har ändå gått upp hyfsat tidigt de flesta dagar , är uppe innan 10 förutom några dagar då jag vaknat vid halv elva. Som idag men inte är jag piggare för det. Men piggnar nog snart till , brukar va så iallafall.

Har lite fix o göra även denna underbara soldagen! Ska försöka klippa gräsmattan,städa toaletten,tvätta ,kanske ner i byn får se om det blir idag eller i morron. Ut och promenera med vovven ett par gånger ska man oxå hinna med, borde försöka hinna med gymmet oxå , men som jag känner just nu så får de vänta . Tar längre promenader istället kanske.

Igår kväll var jag och kuss ute kvällsrundan med vovvarna,när vi sen stod här utanför så gapa hon "idioten" som bor ovanför oss så Ozzy blev rädd och sprang iväg upp gräset .. Alltså jag får Frispel på hon e vacker dag....och det är VÄLDIGT nära nu. Kuss gick in till sig och lämna Nikita och sen kom hon ut igen så hon kunde följa med in . Hon ville vara med om jag nu skulle gå upp och skälla på hon ovanför hehe. Vi stod ett tag i trappan och lyssna om hon skulle fortsätta, men hörde inget så vi gick in till mig och snacka ,hörde nåt lite då o då . Men inget som var jättehögt. Kuss hade tagit med sin en colalight hihi så vi drack lite cola och satt och spela lite på datan.

När hon skulle gå hem så tog vi ett bloss där ute, då såg vi att de satt 3svarta katter plus kuss Miz lite längre bort så kalla kuss på Miz, så hon sprang mot oss,2 av de svarta katterna sprang brevid henne och den sista sprang bakom .. såg väldigt komiskt ut hihi. Sen stanna dom allihop, och plötsligt dyker de upp ännu en svart katt. (3av dom var svartvita o en hel svart) så här vara rena kattsamlingen haha. Försökte följa efter dom men då stack dom in i kuss trädgård och nån var utanför. Så det måste vara att Miz ska till o löpa ,och hanarna jagar henne och slåss om henne. Haha måste känna sig nöjd iallafall 4 karlar efter sig :P

Nu måste jag besöka damrummet :D

hörs o synes

njut av solen

kraaaaaaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar