Min viktnedgång

Genväg till

19 mars 2009

Trädgårdar!

Här har vi städat lite mellan plattorna och vid planket, o sopat och fixat blev så fint.. ser rumpan på ozzykillen haha...
Här ser ni trädgården , har till o med rätat upp mitt sneda träd får se hur länge de håller sig. Klippt gräset och fixat lite runt häcken m..m. klippte lite på häcken oxå hahaha ska se om jag får fatt i en spade så jag kan gräva runt trädet o sen sätta stenar eller nåt o plantera några blommor. Om vi nu ska stanna här tills vidare. Ozzy oxå med på bild så klart med sin boll.

Här ska jag fotta Ozzy men han vägra titta på mig , och när han väl tittar så börja han prata så därför har han öppen mun här hihi.
Så nu kan folk ju klaga grr en av dom som klagat ska inte yttra sig för deras trädgård ser inget vidare ut .. döda blommor,halvlångt gräs .. så dom ska bara va tysta hahahaha.
Så nu ska jag väl plocka undan lite här hemma , finns inte så mycke och göra men ska ta det lilla , renbädda sängen ska tvätta sen klockan 16-21. Så då blir massa spring där. Måste komma iväg och handla lite oxå men får ta det lite senare.
Ha en fortsatt trevlig dag..
"somliga borde SKÄMMAS!!!!! Hur kan vara så otroligt korkad,leva i lögner, lova en massa och haft folk som ställt upp osså bete sig på detta viset .. grrr"
kraaaaaaaamizz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar