Min viktnedgång

Genväg till

12 mars 2009

Torsdagen är Kommen!

Godmorron !

lite trött o seg är man men piggnar nog till snart. Igår kväll efter all tvättning var klar plus kvällsrundan med hundarna. Så gick jag in till kuss och titta film vi kollade på "The Heartbreak Kid" var en rolig romantisk komedi med Ben Stiller . Efter den blev de "Twilight" var oxå bra ,romantisk film det med fast med lite vampyrer med i handlingen .
Sen var det rätt hem och lägga sig . Det tog nog inte lång tid efter jag kom hem innan jag somna hihi.

Idag kommer lillasyster hit så ska vi gå och träna. Sen vet jag inte om hon ska cykla hem idag eller blir hämtad. Återstår och se senare.

Annars blir det lägga in och hänga upp tvätten från gårdagen,diska ,dammsuga en sväng på sysslolistan under dagens gång.

Ska strax se om jag får i mig lite frukost måste ju äta innan jag ska träna.

Skriver mer i eftermiddag!

Härligt väder ser de ut som de kan bli idag :D

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar