Min viktnedgång

Genväg till

18 mars 2009

Umgåtts me vänner & syster

Jahapp då var man precis hemkommen, har varit iväg med storasyster nu i eftermiddag. Hon skulle "vakta" my och tjejerna i hennes klass som skulle träna på dans m.m. inför en show dom ska ha efter sommarlovet. Så jag och sis satt och titta på och försökte kolla så alla gjorde rätt. De var 7st inte lätt och ha koll på alla på en och samma gång haha. Men det gick bra ändå. De var så duktiga hade aldrig lärt mig en dans så fort som dom gjorde. :P
Sen åkte jag med syrran en sväng och sen körde hon mig hem. När jag kom in var de bara och koppla hunden och ut och promenera en liten sväng. Träffa Kuss oxå dom hade varit och handlat så vi blossa och snacka lite.

Nu har jag kommit in igen från kylan som kommer nu när solen försvinner. Niclas ligger på soffan och sover får väl väcka honom om ett tag,så vi kan fixa middag:D
Blir kotlett och ??? antingen ris eller bollar.

Har varit lite duktig idag oxå efter Maria med familj åkt härifrån gick jag ut och sopa balkongen och plattorna nere i trädgården,plocka upp hundskiten dvs 2 högar från igår kväll och antagligen i morse. Så nu kan kärringen brevid inte säga nåt grr.. ska låna kuss gräsklippare nån dag oxå om det är fint väder så jag kan klippa till vår gräsmatta,vår gräsklippare vill inte fungera som den ska som vanligt. Måste köpa en ny eldriven eller nåt. Funderar... Kan man klippa häcken nu??? glömde ju de förra året...

Så ikväll får man se vad som händer,kanske gubben min är vaken lite längre så vi kan umgås eller så blir det sitta vid datorn,titta på teve,umgås me kuss,sova eller nåt annat.

Nej nu ska jag kolla vidare på nätet , ha en trevlig kväll!

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar