Min viktnedgång

Genväg till

11 mars 2009

Tvättar,plockar,smsar,msnar,rastar

Ja så ser min dag ut både bakåt o framåt i tiden ... Snart dags o traska ner i tvättstugan igen... och sen ska man upp igen o då är det väl nästan tajm och gå ut o rasta hunden igen.. hihi och sen hem och ner i tvätten och därimellan smsar o msnar jag ... och plockar lite här hemma mellan varven som tur är så har man inte så mycke fixa med hemma idag efter "storstädet" igår..

får se när min kära make hittar hem idag oxå han skulle fixa lite med den sista fälgen till sommardäcken.

Sen ska man laga middag nångång under kvällen hihi.. så känns som jag har fullt upp eller så är det bara för att alla vill umgås med mig just IDAG!! haha slår aldrig fel så fort jag tvättar vill folk umgås.. får nog byta tvättdag till en annan dag än onsdagar haha .. såg nu när jag var nere i tvättstugan att de blir en annan dag för nån har tatt "min" tvättid på onsdag nästa vecka haha.. så får bli torsdag istället. Slår vad om att ingen vill el smsar o frågar om ja vill komma el nåt sånt på onsdagen den veckan bara för de. hahaha..

Nej nu ska jag fortsätta msna me kussilussinussi...

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar