Min viktnedgång

Genväg till

1 mars 2009

Jävla GnällKärring!!

Måste bara kräääka av mig.. grrr..

stod ute o snacka me kuss då grannen brevid oss öppnar sitt fönster o säger " du får plocka upp bajset i din trädgård! det luktar illa och vi hade tänkt sitta ute på sommaren" AAA FAAAN brukar man väl göra men de e faaan i mig inte sommar nuuu.. men vill hon sitta ute nu så VASSEGO OOOOO BLIR SÅ JÄVLA IRRITERAD .. ja ska plocka upp i trädgården de har liksom vatt min plan ett tag.. Hon sa att hon skulle klaga annars.. ja men ja ska plocka upp de o inte fan e de i min trädgård hon ska sitta .. grrrr.. Jag betalar för o ha trädgården då får väl jag egentligen ha va fan ja vill i den.. eller på den.. hahaha.. känner mig lite trotsig nu men får väl va duktig o fixa där såsmåningom .. inte just för hon gnällde utan för att jag har planerat de sen innan.. piss o pannkaka grr ska fan hitta nåt o gnälla på ja oxå.. o sen säger kolla där.. (vi e på framsidan av husen..) ja där ligger hundskit där utanför oxå men inte fan e de min hund som gjort de för jag plockar faktiskt upp efter min.. utan de e nån annan som bor några hus bort som inte vet hur man plockar upp hundskit kan lova att de e samma hund som skitit men kuss o dom fick klagomål men dom plockar oxå upp efter sin hund.. ska fan följa efter folk som inte plockar upp efter sin hund o skriva upp vart dom bor o sen ringa ner o klaga.. GRRRRRRRR

nej nu ska ja lugna nerverna o ta de me klackspark o skita i vilket helt enkelt.. gör väl vad jag vill o känner för så länge ja betalar för de..

******************

INTE NOG ME DE NU RINGER TILL O MED JEHOVAS VITTNE PÅ ENS HEMTELEFON!!!!! suck.. kunde nog inte vatt mer otrevlig eller jo egentligen men sa att ja ej är intresserad av att veta vad som står i biblen eller ha nåt jädrans hembesök.. hahaha

om ja skulle stänga av telefoner o allt o inte prata me nån så kanske inget mer korkat dyker upp idag hahahahahaha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar